1 aprilie 1953

 

(… ) La 1 aprilie s-au împlinit treizeci şi patru de ani de când m-am stabilit la mănăstire. În ziua aceea de început, zi de care depind toate ce le-am realizat de-a lungul anilor petrecuţi la mănăstire, n-aveam cum să ştiu cele ce aveau să urmeze. Ştiam ce am lăsat şi ce am început, ştiam ce ideal îmi stă în faţă, dar nu bănuiam ce anume voi putea face nu numai pentru mine, ci şi pentru alţii. Au urmat însă zile luminoase, senine, zile în care trăind într-un prezent continuu, cu silinţe de îmbunătăţire sufletească, mi-am pregătit un trecut frumos (…), mi-am pregătit un prezent tot mai dătător de nădejde şi un viitor pe care, desigur, îl voi trăi tot ca prezent, dar pe care îl gândesc ca viitor, un viitor pe care îl înţeleg a fi cu adaus de bucurie şi de adevărată mulţumire.

(fragment dintr-o scrisoare a Părintelui Teofil adresată unui prieten, Teodor Stroie, din S.U.A, 4 aprilie 1987)

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

